Monday, October 26, 2009

sambung bai...

hahaha... hari ni ape yg jd kat aku aku pon tak tau pe nak kate...

td pagi kelas kejap.. pastu kol 10 ade ceramah la konon nye.... dah la datang lambat.. penat kot tunggu.. dkt dr kul 10 until kul1... dah la panas gila kat sane hampeh....

so bile dah habis ceramah aku lk la bilik so nampak katil n tertido...

tibe2 kwn kejut kate dah kul 2.25... lambat sial masuk kelas eco...

aku pon bergegas pergi sane... masuk nasib die tak marah.. dah la aku tak bawak buku eko yg aku bayak laptop aku je... die ajar, aku on9 dpn die... tapi puan sempoi la!! tak pernah marah aku pon sepanjang aku kat kelas die...

kelas die patut 2jam.. aku masuk 30 minit je.. 2 pon on9 je... aku blk bilik n tgk movi cerita 13 friday n cerita pe ntah...

petang aku keluar makan sbb tak makan lg.. lapar sial n blk kolej balik.... 

pergi kafe on9.. blk tido...

esok dah la kelas ade satu  je.. pon cancel gak.. so pe lagi cs mlm ni n tido esok pg...

hahahhahaha

No comments:

Post a Comment